Hiszpania 2011/2012

Informacja o kursach i szkoleniach, ceny, terminy i zapisy. Informacje o charakterze komercyjnym tylko za zezwoleniem admina

Moderatorzy: łosiu, Gibu

Awatar użytkownika
Ula Ursula
Maniak
Posty: 1846
Rejestracja: wt 05 gru 2006, 22:51
Reputacja: 21
Cyfra: 1999
Licencja: D-031281
Kontakt:

Hiszpania 2011/2012

Post autor: Ula Ursula » ndz 03 lip 2011, 19:52

Atmosferyczną bazę przenosimy po sezonie na strefę Skytime w Castellon.
Kto był to wie, że urokliwa strefa miesci sie przy samej plazy, dysponuje samolotem CESSNA 206 SOLOY oraz większymi maszynami na boogie.
Zamierzamy odwiedzać również inne strefy, często bywać na tunelu w Murcii oraz zaliczyć Sylwester w stylu hiszpańskim ;), pokazy flamenco, wizytę w Oceanarium w Walencji oraz częste wypady do .... Carmelitanos :D

W tym czasie będzie można zrobić kurs spadochronowy AFF bez badań lekarskich i przyjechać do nas poskakać nad morzem.
A nawet skoczyć w tandemie, co zawsze jest cool.

Mniejsze grupy fajnie sie sprawdzaja. Latwiej sie zebrac, ogarnac fajne jedzonko - w planach sushi/sashimi prosto z portu, solomillo, czyli polędwica wolowa z fasolka i sosem roquefort, do tego zacne wino w cenie 3,99/5l lub tradycyjne nasze ulibione brandy de jerez.

Mamy dla Was 6-8 w przygotowanej dla Was, nowiutkiej, swiezo urzadzonej willi w gorach z widokiem na morze. Oczywiscie z wlasnym basenikiem z lezakami, super wyposazona kuchnia, itp. 4 pokoje dwuosobowe, 3 łazienki, klimatyzacja, ogrzewanie, WIFI, pościel, ręczniki, orbitrek treningowy, hantelki, rowery, pralka, espresso na życznie, prywatność, niezależność, transfery na strefe, do dyspozycji sprzęt spadochronowy, kaski, wysokościomierze, kombinezony, usługi riggera...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Willa i jej utrzymanie nie jest tak tanie jak camping Bonterra, ale liczy się jakość. Cena za przebywanie w tych ciężkich warunkach jest uzależniona od długości pobytu (ceny w linku poniżej)

Bilety na samolot można kupić w cenie zależnej od jakości linii:
Tanie linie z przesiadką od 500 zł
LOT od 700 zł bezpośredni w obie strony do Barcelony.
Stamtąd komfortowy pociąg 2 h do Benicassim, skąd Was odbieramy, lub nasz Mercedes :) ok 30 euro w jedną stronę

Informacje na temat szczegolow, cen i promocji sa tutaj:
http://www.tandemy.pl/index.php/podrmai ... nu-74.html
Ostatnio zmieniony czw 01 sty 1970, 01:00 przez Ula Ursula, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Tatjan
Maniak
Posty: 1121
Rejestracja: czw 04 gru 2008, 11:25
Reputacja: 51
Licencja: SK D USPA D-31279
Lokalizacja: z Warszawy

Re: Hiszpania 2011/2012

Post autor: Tatjan » ndz 03 lip 2011, 23:23

hurra! piknie bydzie!

Awatar użytkownika
iwan
Administrator
Posty: 4300
Rejestracja: wt 05 gru 2006, 22:24
Reputacja: 487
Cyfra: 10000
Licencja: D-USPA
Lokalizacja: ze źródła
Kontakt:

Re: Hiszpania 2011/2012

Post autor: iwan » wt 05 lip 2011, 14:26

szczególnie przyjemnie się oderwać myślami do Hiszpanii, gdy u nas syf pogodowy
Skoki spadochronowe w słonecznej Hiszpanii - Przyjedź, odpocznij, poskacz bezpiecznie

Awatar użytkownika
Filip K
Świeżonka
Posty: 67
Rejestracja: wt 19 kwie 2011, 14:33
Reputacja: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Hiszpania 2011/2012

Post autor: Filip K » wt 05 lip 2011, 16:02

a czy ta przeprowadzka to już tak na Amen, czy tylko na okres białych puchów ?

Awatar użytkownika
Ula Ursula
Maniak
Posty: 1846
Rejestracja: wt 05 gru 2006, 22:51
Reputacja: 21
Cyfra: 1999
Licencja: D-031281
Kontakt:

Re: Hiszpania 2011/2012

Post autor: Ula Ursula » wt 05 lip 2011, 16:28

Od lat na zime przenosimy baze do Hiszpanii, dzieki czemu kazdy moze dowolnie podtrzymywac funkcje zyciowe na spadochronie, a instruktorzy USPA - swoje uprawnienia - wykonujac skoki AFF na legalu. Staramy sie co roku organizowac coraz wiecej turnusow w miare zainteresowania i zapotrzebowania skoczkow. Dzieki stalej bazie lokalowej mamy wieksza elastycznosc organizacji wyjazdow i lepsze dopasowanie do tanich biletow lotniczych. Tak wiec tylko sie cieszyc i korzystac!

Awatar użytkownika
Tatjan
Maniak
Posty: 1121
Rejestracja: czw 04 gru 2008, 11:25
Reputacja: 51
Licencja: SK D USPA D-31279
Lokalizacja: z Warszawy

Re: Hiszpania 2011/2012

Post autor: Tatjan » wt 05 lip 2011, 19:28

mam nadzieję że mimo licznych przewinień- woda w basenie będzie!
:mrgreen:

Awatar użytkownika
iwan
Administrator
Posty: 4300
Rejestracja: wt 05 gru 2006, 22:24
Reputacja: 487
Cyfra: 10000
Licencja: D-USPA
Lokalizacja: ze źródła
Kontakt:

Re: Hiszpania 2011/2012

Post autor: iwan » wt 05 lip 2011, 19:29

zamierzamy odwiedzić Polskę w jakże krótkim sezonie letnim ;)
Skoki spadochronowe w słonecznej Hiszpanii - Przyjedź, odpocznij, poskacz bezpiecznie

Awatar użytkownika
Tatjan
Maniak
Posty: 1121
Rejestracja: czw 04 gru 2008, 11:25
Reputacja: 51
Licencja: SK D USPA D-31279
Lokalizacja: z Warszawy

Re: Hiszpania 2011/2012

Post autor: Tatjan » wt 05 lip 2011, 19:35

no to czujcie się zaproszeni :lol:

Awatar użytkownika
Szczurek
Nielot
Posty: 42
Rejestracja: czw 03 cze 2010, 09:06
Reputacja: 0
Lokalizacja: Darłowo
Kontakt:

Re: Hiszpania 2011/2012

Post autor: Szczurek » pt 05 sie 2011, 20:33

HALO!:P

Widać, że szykuje się znów gruby wyjazd do Spaina więc tak siedzę i rozmyślam że i ja mógłbym się też z wami przelecieć :] Oczywiście na ten mój feralny kursik AFF ^.- W związku z tym mam pytanie czy w 2 tygodnie dam rade zrobić całego AFF i wyskakać 50 skoków solo? (Drugi Turnus).

pozdrawiam :>
Kocham Kobiety :)

Awatar użytkownika
iwan
Administrator
Posty: 4300
Rejestracja: wt 05 gru 2006, 22:24
Reputacja: 487
Cyfra: 10000
Licencja: D-USPA
Lokalizacja: ze źródła
Kontakt:

Re: Hiszpania 2011/2012

Post autor: iwan » ndz 07 sie 2011, 12:34

Szczurek, kurs w Polsce to podwyższone ryzyko powodzenia ;) W Hiszpanii w dwa turnusy mozna zrobić licencję B, przykładem może być Michau. Jednak lepiej chyba planować sobie od razu ze 3 tygodnie dla większego komfortu psychicznego i przełamania pecha.
Skoki spadochronowe w słonecznej Hiszpanii - Przyjedź, odpocznij, poskacz bezpiecznie

Awatar użytkownika
Mihau
Nielot
Posty: 13
Rejestracja: pn 26 lip 2010, 16:22
Reputacja: 0
Lokalizacja: Północ

Re: Hiszpania 2011/2012

Post autor: Mihau » ndz 07 sie 2011, 15:20

potwierdzam, da się tylko trochę czasu trzeba :-D

Awatar użytkownika
Szczurek
Nielot
Posty: 42
Rejestracja: czw 03 cze 2010, 09:06
Reputacja: 0
Lokalizacja: Darłowo
Kontakt:

Re: Hiszpania 2011/2012

Post autor: Szczurek » śr 10 sie 2011, 08:23

Super!
Jednak myśle, ze dam radę w dwa tygodnie. Chce jechać tam nie po to żeby wypoczywac nad morzem ( mieszkalem przez 20 lat) czy cos w tym stylu, ale po to co miałem już zrobić dawno temu. Mam zamiar przebywać na strefie dzień w dzień przez cały turnus. Nie bierzcie mnie za egoiste czy samoluba po prostu mam cel i chce go jak najszybciej zrealizować i mam nadzieje, ze mi w tym pomozecie.

Ps: jestem zajebiscie uparty!:P
Kocham Kobiety :)

Awatar użytkownika
Tatjan
Maniak
Posty: 1121
Rejestracja: czw 04 gru 2008, 11:25
Reputacja: 51
Licencja: SK D USPA D-31279
Lokalizacja: z Warszawy

Re: Hiszpania 2011/2012

Post autor: Tatjan » śr 10 sie 2011, 08:35

to pomaga....

Awatar użytkownika
Gibu
Cool gość
Posty: 171
Rejestracja: pn 15 lut 2010, 19:20
Reputacja: 0
Cyfra: 452
Lokalizacja: Gdynia

Re: Hiszpania 2011/2012

Post autor: Gibu » śr 10 sie 2011, 10:40

Tak trzymaj Szczurek ;) !
Krawaty wiążę, usuwam ciąże

نشان فعلی موجود در پرچم

Awatar użytkownika
Łukasz
Cool gość
Posty: 180
Rejestracja: pn 20 paź 2008, 15:14
Reputacja: 1
Lokalizacja: szmąd
Kontakt:

Re: Hiszpania 2011/2012

Post autor: Łukasz » śr 10 sie 2011, 11:11

Szczurek pisze:Super!
Jednak myśle, ze dam radę w dwa tygodnie. Chce jechać tam nie po to żeby wypoczywac nad morzem ( mieszkalem przez 20 lat) czy cos w tym stylu, ale po to co miałem już zrobić dawno temu. Mam zamiar przebywać na strefie dzień w dzień przez cały turnus. Nie bierzcie mnie za egoiste czy samoluba po prostu mam cel i chce go jak najszybciej zrealizować i mam nadzieje, ze mi w tym pomozecie.

Ps: jestem zajebiscie uparty!:P
tylko, żeby inni mieli takie parcie, bo ostatnio coś słabo z tym było ;)

ODPOWIEDZ